Algemeen

Onze producten worden zorgvuldig ontworpen in Nederland en met passie gemaakt in China.

Keufens heeft (nog) geen eigen showroom of fysieke winkel. 

Keufens is een groeiend bedrijf. Hierdoor worden er maandelijks nieuwe producten toegevoegd aan het assortiment.

Het is mogelijk contact op te nemen met de klantenservice via onze contactpagina. Zij staan 24/7 klaar om alle vragen te beantwoorden.

Keufens hecht veel waarde aan samenwerken. Denk je dat jouw bedrijf een perfecte match is met onze producten? Neem dan contact op met onze inkoopafdeling via info@keufens.nl.

BESTELLEN

Bestellingen kunnen te allen tijde op onze website worden geplaatst: www.keufens.nl

Indien je vastloopt tijdens het bestellen is het raadzaam contact op te nemen via onze contactpagina.

Keufens verkoopt momenteel uitsluitend in Nederland & Belgie.

Momenteel is het (nog) niet mogelijk bestellingen af te halen. Keufens verkoopt haar producten uitsluitend online.

De website van Keufens ondersteunt verschillende betaalmethodes: Amex, Apple Pay, Google Pay, Maestro, Mastercard, PayPal, Shop Pay, Visa, Klarna & iDEAL.

Indien je kiest voor Klarna als betaalmethode is het mogelijk de bestelling achteraf of in termijnen te betalen.

Na het plaatsen van een bestelling wordt er per mail een BTW-factuur gestuurd. Mocht je deze niet terug kunnen vinden kan je deze nogmaals opvragen via de contactpagina.

VERZENDEN

Keufens werkt samen met pakketdienst QLS. Dit zorgt er tegelijkertijd voor dat QLS je per mail op de hoogte stelt van de track & trace en verwachte levertijden. 

Bestellingen worden doorgaans op de dag van bestellen verzonden (indien besteld voor 19:00), met uitzondering van weekenddagen, feestdagen en onverhoopte omstandigheden. Keufens is niet verantwoordelijk voor vertragingen als gevolg van wereldwijde/lokale verstoringen.

De meeste bestellingen worden 1 werkdag na de aankoopdatum geleverd. In sommige gevallen kan deze verwerkingstijd worden verlengd vanwege artikelen die niet op voorraad zijn. Houd er rekening mee dat voor bestellingen die naar een ander adres dan het geverifieerde factuuradres worden verzonden, mogelijk extra verwerkingstijd nodig is voor veiligheidscontroles. Op dit moment verzenden we alleen binnen Nederland & Belgie.

De verzendkosten zijn bij de prijs inbegrepen.

Indien je de bestelling niet of beschadigd hebt ontvangen verwijzen wij je graag door naar onze contactpagina. Onze klantenservice zal in samenspraak met jou opzoek gaan naar een compensatie.

RETOUREN

We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.

Om een retour te starten kun je contact met ons opnemen via info@keufens.nl of het contactformulier op de website. 

Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je per mail een retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

Keufens heeft geen fysieke winkel. Hierdoor is het niet mogelijk de bestelling in een winkel te retourneren.

Om in aanmerking te komen voor een retournering, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.

Houd er rekening mee dat retourzendingen naar het volgende adres moeten worden gestuurd: De Zodeslagen 7h, 4233 GK, Ameide, Nederland.

Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je per mail een gratis retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, word je binnen 14 werkdagen automatisch terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.